Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M33i33l20a36n 46V17e35l30k74ý

28. 4. 2013 12:39

To jsou kecy! ... Hloupé, po komsi papouškované kecy!!!

_-1-_

0 0
možnosti
LC

To je praxe... moje praxe, ktera funguje.

0 0
možnosti
IM

A když nemám hlad celý den a na jídlo si ani nevzpomenu , znamená, že jsem měla dost vydatnou porci nebo co ?

1 0
možnosti
LC

To určitě ne. Ukazuje to na špatné stravovací návyky, případně poruchu metabolismu.

0 0
možnosti

I16v71o 30Ž51á59č27e66k

25. 4. 2013 11:34

Já na snídani mám čas, ale nemám na ni chuť.

1 0
možnosti
JT

Vase rady mi nevyhovuji. Jim maximalne trikrat denne, nektere dny vynechavam uplne a je mi lip nez pri stravovani podle vaseho schematu. Usetrim cas i penize a zdravotni dusledky obcasneho mirneho hladoveni (kolem 3 dnu) jsou jednoznacne pozitivni. Clovek je velmu dobre uzpusoben stridani casu hojnosti a nedostatku.

1 0
možnosti
JM

To střídání hojnosti a nedostatku je přeci v přírodě normální. Jen zvířata u žlabu dostávají žrát pravidelně...

1 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 419x
Nadšenec pro zdravý životní styl plný pohybu a vyvážené stravy. Propagatorka jednoduchosti a lehkosti života plného radosti, štěstí a pohody. Jediné co máme je tahle chvíle, tak si ji užívejme... Tady a teď :)

Seznam rubrik

Oblíbené stránky